Post by diigemareccheck on Feb 3, 2022 15:17:20 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Piano Fire: Edm Music \u0026 Piano ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Piano Fire: Edm Music \u0026 Piano IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ veel allemaal hacken ▞▞▞
▞▞▞ Piano Fire: Edm Music \u0026 Piano 2022 version ▞▞▞
Ik hou echt van dit spel
HET IS ZOO LEUK
Ik kan zeggen dat deze game tot nu toe goed is, behalve de advertenties die nogal vervelend zijn! maar over het algemeen is het vermakelijk. Idk over de nadelen van dit spel, maar laten we eens kijken wat er zal gebeuren.
Ik hou van het deel wanneer alles paars wordt 💜 en de nummers klinken geweldig, echt genieten.. het is gewoon heel moeilijk om munten en diamanten te verdienen, dus ik zit vast en kan geen nummers meer spelen... voeg alsjeblieft ook nummers toe als kiss the rain, river flows in jij, pittige liedjes, huwelijk d'amore ... het is jammer, want ik heb geen munten om liedjes te openen, laat er alsjeblieft meer prijzen zijn. Ik verveel me zo door steeds dezelfde liedjes te spelen om een nieuwe te ontgrendelen
Zoveel advertenties
erg laggy schopt me wanneer ik een nummer speel
Deze game is super... Maar kom meer advertenties
Geweldige app, maar verwijder bij je volgende update de meeste afgespeelde nummers en voeg veel nieuwe nummers toe. De laatste update had niet veel nieuwe nummers. Dank u
Goed, maar voegt toe voor muziek, doe het alsjeblieft beter
De game loopt af en toe vast, wat niet zou moeten, want dit is een game die alles moet laten lopen en niet moet bevriezen eerlijk gezegd... het is triest dat dit de minste game ter wereld zou moeten zijn die vastloopt... Ik kan het niet benadrukken hierover genoeg.
Deze game is erg, maar ik moet gegevens gebruiken om nieuwe nummers te kopen, dat is het saaie gedeelte. Maar ik heb er echt van genoten
Ik ben dol op het spel, maar het is niet dat van Manu en Foley bete's
Nou dit is echt leuk
Zo leuk ik zingde zelfs mee met het liedje
Ben dol op deze game, er zijn meestal helemaal geen advertenties
Mijn internet is goed (4G), maar het blijft zeggen "Slechte internetverbinding" wanneer ik aan het downloaden ben. Het spel is geweldig, vooral wanneer het het refrein van het nummer bereikt.
Dit spel is leuk maar je kunt niet alles SPELEN!!
Het is echter een goed spel, maar het heeft mijn liedjes niet ... Verbazingwekkende genade, Frozen, je voedt me op.😢
Shirtee-Shop - Musik Instrumente
Het is een goed spel. Ik vind het leuk. Maar het kan beter.
De game is echt goed, alleen als het een game uit 2021 zou zijn, zou het leuke nummers hebben
Ik haat dit stomme spel, ze zijn te veel advertenties het is echt vervelend je zou het moeten verwijderen het is zo vervelend wat voor lelijk spel dat wil zeggen dit het is een stuk rotten raar afval ik haat het stop de advertenties het is zo irritant neem het dageraad of verwijder die stomme voegt je stuk afval toe 😠😠😠😠😠 vergeef me dit maar verander het zodra je deze orels ziet, ik zal erger zeggen
Beste pianospel, maar je hebt internet nodig om sommige nummers te downloaden, maar het is oké, echt goed
Aswomer, ik wou dat de tegels nauwkeuriger waren op het ritme als je je eigen muziek erin stopt, maar verder is het perfect
Heel leuk spel en ziet er mooi uit
Als ik dit een 0 kan geven, zal ik dat doen. En ik zal deze app nooit aanbevelen. Ik beloof het, het is het ergste.
Upline-game is beter, maar hoe voeg je het geluid toe?
Deze game is zo leuk! Ik vind het geweldig, het is zo cool, hopelijk zal deze game de film encanto toevoegen. Nou, je kunt niet zoeken, maar veel opties onderaan dan andere games die dit hebben geprobeerd te kopiëren.
Geweldige game veel leuke muziek waar je gemakkelijk op kunt vibreren en de game zou perfect zijn als ik niet deze vervelende bug had waarbij het niet af en toe een kassa opruimt of laat zien dat je een fout hebt gemaakt, zelfs als je dat niet deed, dan moet je herstart en ik kom dit vele malen spelen tegen - de betekenis van levensduur
Low tide seattle today fire, Nick vujicic cbn interview update, Rollmops skateshop ... The scientist piano live music, Glengoolie blue buy you water!
Het is erg leuk dat je nieuwe nummers kunt leren, maar het is alleen om je afspeellijst te importeren, zodat je het geluid kunt gebruiken, is een nadeel, soms werkt het niet. Maar ik vind het nog steeds leuk
Het is leuk om een spel te spelen en tegelijkertijd naar muziek te luisteren. Ik houd er echt van. Maar waar ik het meest van geniet, is het muziekaspect.